Konoha NFFORPG Informační Stránka
Nejdříve se musíte přihlásit!
Pokud nemáte ještě účet, můžete se bezplatně zaregistrovat právě zde: http://kon-nfforpg-info-web.forumczech.com/register
Stránky jsou určeny výhradně pro hráče NFFORPG na Konoha.cz!

Techniky z anime/mangy v herní podobě 2

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

Techniky z anime/mangy v herní podobě 2

Příspěvek pro Jaden za Thu Nov 12, 2015 3:00 pm


POKRAČOVÁNÍ PŮVODNÍHO ČLÁNKU „Techniky z anime/mangy v herní podobě

Zde naleznete seznam všech technik či fint, které jste mohli vidět v anime či manze, které jsme zatim zpracovali do herně využitelné podoby.

Smyslem tohoto seznamu je za prvé využití hráči, kteří si jím mohou brouzdat a případně si nějakou techniku vybrat k naučení s tím, že budou rovnou přesně vědět, jak ji budou moct herně používat, a za druhé využití adminy, kteří tak mohou techniky z tohoto seznamu prostě kopírovat a vkládat je snáze a rychleji na profily, aniž by se s jejich popisem museli znovu psát, či aniž by se popis jedné techniky nedopatřením několikrát lišil.

Je možné, že se občas popis některé ze zde sepsaných technik změní, a tudíž se bude nejspíš lišit od popisu té samé techniky ve vašem profilu. V takovém případě o tom prosím informujte admina místnosti, ve které s postavou, které se to týká, hrajete, a my vám to na profilu opravíme. Zde sepsané popisy technik jsou platné a směrodatné vždy, takže sem čas od času nakoukněte, jestli se něco nezměnilo Smile Protože bude-li se popis techniky ve vašem profilu lišit od popisu té samé techniky zde, platit bude zdejší popis.

Seznam technik:

Katon:


Fuuton:


Raiton:


Doton:


Suiton:


Neelementární:

Japonský název: Chakura kyouka no ongaku
Český název: Chakru posilňující hudba
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Díky této technice dokáže uživatel hrou na svůj hudební nástroj stimulovat tenketsu body v těle svých cílů a posílit tak tok jejich chakry.
Pod vlivem této techniky jsou pak dotyční po všech stránkách dvakrát silnější, než obvykle. Dokáží běžet rychleji, udeřit tvrději, vytvořit například větší ohnivou kouli, pokrýt svou technikou větší plochu, udržet ji déle, než obvykle, apod. (jak bude tento boost pro danou postavu/postavy přesně vypadat by se určilo po dohodě s dohlížejícím/senseiem/adminem).
Zda cíle přijmou nebo nepřijmou tento boost nemohou sami nijak ovlivnit, leda by si zacpali uši a zamezili si tak hudbu slyšet.
Zápory: Techniku lze udržet maximálně tři posty s tím, že čím víc cílů se snaží uživatel takto ovlivnit, tím víc chakry spotřebuje.
Genin dovede ovlivnit jeden cíl, Pokročilý genin dovede ovlivnit až dva cíle, Chuunin tři, Pokročilý chuunin čtyři, Jounin šest, ANBU osm, Sannin patnáct, S-rank dvacet.
Tuto techniku nemůže uživatel nikdy použít sám na sebe.
Technika funguje jen na ty, co hudbu skutečně slyší.
Boost této techniky se odvíjí od síly, kterou cíle této techniky už mají. Pokud jsou slabí či naopak, bude podle toho vypadat i onen boost.
K technice je nutné umět hrát na hudební nástroj. Když uživatel hrát přestane, technika skončí.

Japonský název: Gyaku Kuchiyose no Jutsu
Český název: Obrácená Technika přivolání
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Název hovoří víceméně za vše. Obrácenou Techniku přivolání používají namísto ninji summoni, se kterými má dotyčný podepsanou smlouvu, kteří ho tak mohou přivolat například k sobě domů.
Na tuto techniku se nevztahují žádná pravidla, která platí pro obyčejné Kuchiyose no Jutsu, včetně časového limitu.
Zápory: Tuto techniku dovedou používat pouze summoni.

Japonský název: Sennin Houhou to Fukanzen Sennin Houhou (Sennin Moudo to Fukanzen Sennin Moudo)
Český název: Cesta Mudrce a Neúplná Cesta Mudrce (nebo-li Sennin mód a Neúplný Sennin mód)
Typ jutsu: Senjutsu
Třída jutsu: Jounin a Sannin
Popis a zápory: Sennin mód je zvláštní, posílený stav těla a ducha, kterého lze dosáhnout sloučení přírodní energie s chakrou uživatele, čímž dojde k vytvoření senjutsu chakry. Sennin mód uživateli umožňuje čerpat přírodní sílu okolního světa, což dotyčnému otevírá nové možnosti a techniky a uživatelovi stávající techniky pomocí jeho nově vzniklé senjutsu chakry posiluje.
Naučit se tuto dovednost je obvykle možné jen od starších summonů mudrců a její trénink je velice náročný.
Aby mohl dotyčný čerpat přírodní energii a dostat se do Sennin módu, musí být nejen fyzicky zdatný a mít velkou zásobu chakry, aby jeho tělo nápor přírodní energie vydrželo, ale také se musí naučit být zcela v klidu a splynout s přírodou. Pokud nebude tato podmínka dodržena, povede čerpání přírodní energie k trvalé přeměně uživatelova těla v tělo zvířete, od kterého se Sennin mód učí, a následně ke zkamenění, tedy ke smrti (což může přijít vhod tehdy, stojí-li uživatel Sennin módu proti nepříteli, který umí svým obětem odčerpávat chakru). Proto je životně důležité trénink nepodcenit a věnovat mu mnoho času a úsilí. Z tohoto důvodu se také nemusí naučit Sennin mód všichni, co se o to pokusí.
Ovládnout Sennin mód se vším všudy na té nejvyšší možné úrovni dovedou jen skuteční mistři. Těm méně zdatným se může podařit ovládnout alespoň takzvaný Neúplný Sennin mód.
Neúplný Sennin mód:
POPIS:
Neúplný Sennin mód je stav, do kterého se může dostat uživatel na úrovni jounina, který ještě nedovede pořádně pracovat s přírodní energií.
Vlivem jejího čerpání u něho tak dochází k následujícím změnám:
Uživatelovo tělo nabere částečně zvířecího vzhledu, který se odvíjí od toho, od jakého summona se uživatel učil. Pokud například od žab, vytvoří se uživateli na těle místy bradavice, oči naberou žabí motiv, kůže se stane místy poněkud slizčí a dlaně a chodidla se protáhnou, tak jako u žab. V případě koček uživateli zase třeba narostou kočičí uši a ocas, místy bude mít na těle srst, oči budou vypadat jako kočičí, nehty se změní v drápy, a chodidla s nárty se protáhnou tak jako u koček, a tak podobně to bude fungovat i s jinými zvířaty.
Tyto tělesné změny může uživatel využít i jako výhodu při boji, pokud to jde (silnější útoky za pomoci těchto změn už by se ale hodilo sepsat zvlášť jako techniky od Neúplného Sennin módu odvozené).
Kromě změny těla dojde i k navýšení uživatelovi fyzické síly a rychlosti, ke zbystření reflexů a k posílení všech jeho ninjutsu, genjutsu, nebo taijutsu technik.
Obyčejný výpad pěstí tak bude dost silný na to, aby lámal kosti nebo prohýbal plech, rychlost, jakou se v tomto stavu zvládne uživatel pohybovat, nebude zrovna lehké stíhat sledovat pouhým okem, a jeho reflexy se zbystří natolik, aby dokázal některým útokům uhýbat na poslední chvilku, všimne-li si jich.
Rozsah a síla jeho ninjutsu technik se prakticky zdvojnásobí, takže by dokázal místo šestimetrové ohnivé koule vytvořit kouli velkou přes deset metrů, která by stejnou techniku nepřítele hravě překonala, nebo pokrýt vodní vlnou, která měla mít původně rozsah deset metrů, plochu o dobrých dvaceti metrech.
Genjutsu techniky uživatele v tomto stavu rovněž zesílí, a stanou se tak buďto o jednu úroveň obtížnější na prolomení (např. místo prolomení bolestí půjde technika prolomit jen pomocí Kai), nebo dovedou ovlivnit o jednu úroveň víc cílů naráz (např. místo jednoho konkrétního cíle zabere technika na několik konkrétních cílů naráz).
(P.S.: Co z toho to bude si uživatel vybere před použitím daného genjutsu a oznámí to dozorci, tedy senseiovi nebo adminovi místnosti.)
Sennin mód:
POPIS:
Do úplného Sennin módu dovede vstoupit uživatel na úrovni Sannina a výš, který plně ovládl přírodní energii.
Takový člověk dovede čerpat všechny výhody Neúplného Sennin módu, plus několik dalších:
Jeho tělo již nemusí nenabírat zvířecích prvků, pokud uživatel nechce. Jediná změna tohoto rázu se vždy projeví na uživatelových očích, které se změní na oči zvířete, od kterého se Sennin mód naučil. Své tělo ale dovede i tak pozměnit a nechat si narůst třeba drápy nebo srst, tak jako u Neúplného Sennin módu.
Uživatel také dovede vnímat přírodní energii, čímž dosáhne jakési formy přírodního senzibilství, díky kterému je schopný vycítit chakru kolem sebe a odhalit tak cizí přítomnost až na vzdálenost zhruba 100 metrů, či vycítit útoky pomocí chakry ze zálohy až na vzdálenost zhruba 40 metrů.
Uživatel je rovněž obklopen jakousi neviditelnou aurou přírodní energie, kterou dovede používat jako jakési prodloužení svého těla při taijutsu. Výpady, kterým by se nepřítel obvykle těsně vyhnul, ho tak zasáhnou přírodní energií stejně, jako kdyby ho uživatel skutečně trefil. Tímto způsobem může uživatel také ničit třeba ostré předměty, o které by se jinak holou rukou pořezal, apod. Tato aura však neslouží k obraně před útoky, pouze jako jakýsi neviditelný zlepšovák při taijutsu útocích. Vycítit tuto auru může jen někdo, kdo rovněž ovládá senjutsu.
K tomuto se obvykle váže i specifický styl taijutsu, s jehož pomocí se této konkrétní dovednosti uživatel od svých summonů učí, který nese zvířecí prvky daných summonů a může se i různě jmenovat (ála Kuňk-Fu u žab, apod.).
Vstup do Sennin módu:
POPIS:
Do Sennin módu nebo Neúplného Sennin módu se lze dostat různými způsoby.
Prvním je klasické setrvání v naprostém klidu, během kterého uživatel čerpá přírodní energii ze svého okolí.
V takovém případě musí postava setrvat alespoň jeden celý post (herně zhruba minutu) v naprostém klidu a bez hnutí. Každý jeden takový post (od začátku jednoho postu do začátku druhého) pro postavu znamená dva posty v jakémkoliv ze Sennin módů.
Je-li postava ale donucena se pohnout, nenačerpá žádnou přírodní energii a do Sennin módu se nedostane.
Druhou možností, která je využívanější, je propojit své tělo se svým summonem pomocí techniky Senpou: Ryousei no Jutsu. Tato možnost kompletně vypouští potřebu čerpání přírodní enegie v klidu, jelikož to za uživatele dělá po celou dobu propojení jeho summon, což ji činí výrazně efektivnější, než první možnost.
Třetí možností je vytvoření klonu pomocí techniky Kage Bunshin no Jutsu, který setrvá v klidu místo uživatele a bude čerpat přírodní energii za něho, která se na uživatele po zrušení klonu přenese. V takovém případě může uživatel mít naráz vytvořeno maximálně pět klonů, jelikož by větší počet klonů narušoval soustředění a čerpání přírodní energie těch ostatních. Tato možnost je ale velice náročná na chakru a uživatel tak riskuje velice rychlé vyčerpání se, při nejhorším i smrt, bude-li na ni při boji spoléhat moc dlouho.

Před vstupem do Sennin módu si dobře rozmyslete, který chcete použít, zda Neúplný, či kompletní, protože jakmile tak vaše postava učiní, nesmí už po dobu trvání techniky během těmito dvěma verzemi měnit!

Japonský název: Senpou: Ryousei no Jutsu
Český název: Sennin umění: Obojživelná Technika / Technika Dvou životů
Typ jutsu: Senjutsu, Ninjutsu
Třída jutsu: A
Popis a zápory: Tato technika umožňuje summonovi, který ji ovládá, propojit své tělo s tělem člověka za účelem umožnit dotyčnému používat Sennin mód, aniž by předtím musel strávit nějakou dobu v klidu a bez hnutí soustředěním a čerpáním přírodní energie. Summon, který se s dotyčným propojil, ji bude totiž čerpat místo něho.
Tato technika nemá pro summona žádné výhody a její jediný smysl je zvýhodnit uživatele Sennin módu, se kterým se summon spojí.
Z toho důvodu ji mohou používat jen takoví summoni, kteří jsou dostatečně malí na to, aby se na tělo dotyčného vešli.
Povaha techniky summona, který se na ni musí soustředit, spíše omezuje, jelikož mu téměř kompletně znemožňuje používat taijutsu, a dovoluje jenom omezeně používat některé typy ninjutsu či genjutsu, ale to už záleží na povahách konkrétních technik.
Tuto techniku se mohou učit pouze summoni, nikoliv lidé.
Pro přivolaného summona, spojeného s ninjou, stále platí časový limit, po jehož vypršení se přivolání zruší a summon opět zmizí. Tento limit se ale v tomto případě liší od limitů, které lze nalézt u popisu techniky Kuchiyose no Jutsu, a závisí na úrovni ninji, co summona přivolal, a na typu Sennin módu, který chce ninja, se kterým se summon spojil, s pomocí summona udržovat.
Doba trvání přivolání se dělí počtem přivolaných summonů, spojených s ninjou pomocí této techniky.
Následující tabulka toto znázorňuje:
TABULKA:

Genjutsu:


Boj se zbraní i bez:
Japonský název: Konoha Reppuu
Česká název: Listová vichřice
Typ jutsu: taijutsu
Třída jutsu: D
Popis: Jedná se o nízký kop z otočky. Zkušený uživatel jím dokáže nejen podrazit soupeřovi nohy, ale i způsobit zranění spodní čísti těla, které může zasaženého omezovat v pohybu. Rozhodně ale nikdy nepůjde o víc než o podvrknutí kotníku.
Zápory: Technice se dá uhnout.

Japonský název: Konoha Otoshi
Česká název: Upadnutí listu
Typ jutsu: taijutsu
Třída jutsu: C
Popis: Jedná se o kop se shora. Jeho síla dokáže rozbít zvětralé dláždění nebo rozpraskat neporušený materiál do stupně tvrdosti 3 – 4 v místě působení. Na kovu vytvoří jen mělkou prohloubeninu a noha dosti zabolí.
Zápory: Technice se dá, jako každé jiné vyhnout. Blokovat kop se nedoporučuje.

Japonský název: Konoha Shoufuu
Česká název: Listový stoupající vítr
Typ jutsu: taijutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel provede silný kop zespodu. Síla útoku dokáže vymrštit předmět nebo člověka do vzduchu. Techniku lze použít i bez opory země.
Zápory: Pokud je předmět nebo člověk těžší než řekněme 100 kg, kop ho jen odhodí vzad. Do hodně těžkých předmětů předpokládám, že uživatel kopat nebude. Technice se dá vyhnout.

Japonský název: Harinezumi no Mai (Původní název: Enbu: Ni no Dan)
Český název: Ježčí Tanec
Typ jutsu: Shurikenjutsu
Třída jutsu: D-C
Popis: Uživatel se divoce roztočí, rozhazující při tom kolem sebe či před sebe salvy kunaiů, útočící tak na vícero cílů naráz.
Množství takto vržených kunaiů se může vyšplhat zhruba až na padesát.
Díky rotaci letí tyto kunaie i o něco rychleji a prudčeji, než normálně vržené kunaie.
Vyhnout se této technice není vůbec lehké, takže je lepší ji nějak vykrýt, než se jí snažit vyhnout. Dostatečně zkušenému uživateli by se ale mohlo podařit se této technice s vypětím všech sil i vyhnout.
D-rank: Uživatel se roztočí a rozháže kolem sebe asi dvacet kunaiů, jejichž přesnost je ale dost nízká a tak se může velice snadno stát, že trefí i přítele či mine svůj cíl.
C-rank: uživatel se roztočí a rozháže kolem sebe až na padesát kunaiů, jejichž přesnost už je dostatečně vysoká na to, aby je dokázal hodit tam, kam chce, a minimalizoval tak šanci, že zasáhne i své parťáky.
Kunaie potřebné pro tuto techniku jsou doplněny do vybavení, použitelné jsou ale jen v rámci této techniky.
Zápory: Technika vyžaduje velikou preciznost a konstantní trénink. Uživatel si musí dávat dobrý pozor, aby pří tomto útoku netrefil i své spolubojovníky a aby použil tuto techniku rozumně.
Během tohoto útoku je samotný uživatel zcela odkrytý, čímž se vystavuje nebezpečí být snadno zasažen nepřátelským protiútokem.
Pořád se jedná o obyčejné kunaie, které dovedou zranit jen tak, jak obyčejné kunaie dovedou. Nemají nijak zvýšenou průraznost, nic.
Útok touto technikou také probíhá vždy jen do stran, nikdy nad uživatele či pod něj, kvůli rotaci uživatele.
ILUSTRACE

Jaden

Poèet pøíspìvkù : 221
Join date : 01. 05. 13

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru