Konoha NFFORPG Informační Stránka
Nejdříve se musíte přihlásit!
Pokud nemáte ještě účet, můžete se bezplatně zaregistrovat právě zde: http://kon-nfforpg-info-web.forumczech.com/register
Stránky jsou určeny výhradně pro hráče NFFORPG na Konoha.cz!

Techniky z anime/mangy v herní podobě + Techniky z akademie

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Goto down

Techniky z anime/mangy v herní podobě + Techniky z akademie

Příspěvek pro Jaden za Wed Apr 01, 2015 4:07 pm


POKRAČOVÁNÍ TOHOTO ČLÁNKU NALEZENETE ZDE:
Techniky z anime/mangy v herní podobě 2

Zde naleznete seznam všech technik či fint, které jste mohli vidět v anime či manze, které jsme zatim zpracovali do herně využitelné podoby.

Smyslem tohoto seznamu je za prvé využití hráči, kteří si jím mohou brouzdat a případně si nějakou techniku vybrat k naučení s tím, že budou rovnou přesně vědět, jak ji budou moct herně používat, a za druhé využití adminy, kteří tak mohou techniky z tohoto seznamu prostě kopírovat a vkládat je snáze a rychleji na profily, aniž by se s jejich popisem museli znovu psát, či aniž by se popis jedné techniky nedopatřením několikrát lišil.

Je možné, že se občas popis některé ze zde sepsaných technik změní, a tudíž se bude nejspíš lišit od popisu té samé techniky ve vašem profilu. V takovém případě o tom prosím informujte admina místnosti, ve které s postavou, které se to týká, hrajete, a my vám to na profilu opravíme. Zde sepsané popisy technik jsou platné a směrodatné vždy, takže sem čas od času nakoukněte, jestli se něco nezměnilo Smile Protože bude-li se popis techniky ve vašem profilu lišit od popisu té samé techniky zde, platit bude zdejší popis.

SEZNAM ZÁKLADNÍCH TECHNIK Z AKADEMIE
SEZNAM:

Japonský název: Kawarimi no Jutsu
Český název: Technika Náhrady
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: E
Popis a zápory: Tato technika slouží ninjům k nafingování úspěšného zásahu nepřátelského útoku. Po poskládání pečetí tygra, divočáka, býka, psa a hada se uživatel těsně před dopadem útoku prohodí za nějakou jinou věc, obvykle za špalek, což ve výsledku vypadá tak, jakoby útok schytal sám uživatel této techniky.
Tento efekt lze využít k překvapujícímu protiútoku, k útěku z boje, a nebo se dá takto zamaskovat i úspěšné uvolnění se ze spoutání.
Pravidla používání Kawarimi no Jutsu ve hře:
1) Pečetě na Kawarimi musí být provedeny předem, a to v postu, který předchází postu protihráče, ve kterém protihráč provádí onen útok, kterému se chcete vyhnout. Nechcete-li dát přímo najevo, že se jedná o pečetě pro Kawarimi, napište tuto skutečnost dohlížejícímu na souboj soukromě.
Ovšem pozor! Pokud Kawarimi nakonec ani nebudete nuceni využít, musíte ho použít stejně, jelikož jste pro něj složili pečetě.
Pečetě musí být provedeny na závěr tahu.
2) Lze se prohodit jen za neživý objekt v okolí. Jste-li v lese, za špalek, jste-li v nějaké budově, za kus nábytku, zkrátka aby onen objekt alespoň trochu ladil s prostředím, ve kterém se nacházíte.
3) Pokud se chcete prohodit za nějakou věc, která nemá posloužit jen jako náhrada, ale je schopna i ublížit, jako je např. špalek s výbušným lístkem, můžete tak za souboj učinit pouze jednou.
4) Uživatel se pomocí Kawarimi může vzdálit od svého původního místa max. 10 metrů a nesmí to být za záda nepřítele.

Japonský název: Henge no Jutsu
Český název: Technika Přeměny
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: E
Popis: Technika přeměny je jednou ze základních dovedností, které se ninjové učí již na akademii, avšak patří k těm těžším, jelikož je její zvládnutí součástí zkoušek na genina.
Pomocí této techniky může uživatel po poskládání trojice pečetí psa, kance a berana změnit svůj vzhled prakticky na cokoliv, což dělá z této techniky nedocenitelnou věc pro každého ninju. Přeměnit se lze nejen na osoby, ale i na zvířata, rostliny, nebo neživé věci.
Zápory: Čím zkušenější ninja je, tím lepší přeměny bude pravděpodobně schopný. Detaily mohou uživatele totiž snadno prozradit.
Techniku je také nutné celou dobu pomocí chakry udržovat a mentálně se na přeměnu soustředit. Proto je technika prakticky nepoužitelná v boji či jiných extrémně vypjatých situacích, které by mohly narušit soustředění uživatele a tuto techniku tak zrušit. Toto ale také záleží na dovednostech a zkušenostech uživatele. Zkušený uživatel by tuto techniku pravděpodobně udržel i při boji, bojoval-li by s někým výrazně slabším, avšak jinak se tato technika při boji obvykle zruší.
Během této techniky také dochází pouze k přeměně vzhledu, takže uživatel nepřebírá fyzické vlastnosti své nové podoby, např. jen jako kámen vypadá, ale rozhodně nebude třeba i tak tvrdý. Jiný ninja může proto Henge no Justu rozpoznat i podle toho, že se uživatele v jeho nové podobě dotkne.
Přeměnit se lze také jen na věci, které jsou alespoň trošku stejně velké, jako uživatel.

Japonský název: Fuubaku Houjin
Český název: Perimetr výbušného čtverce
Typ jutsu: Bariérové ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Uživatel rozmístí čtveřici výbušných lístků ze svého základního vybavení zhruba do tvaru čtverce, načež techniku pomocí pečetí opice, koně, psa a berana aktivuje.
Technika se obvykle používá jako past, kterou si uživatel připraví předem a posléze se do ní snaží svou oběť nalákat, aby tak omezil její pohyb a mohl na ni vést další útok.
Jakmile je technika aktivována, porušení formace lístků vede k jejich okamžitému odpálení a poranění všech uvnitř formace.
Uživatel může lístky odpálit i osobně na dálku, nebo je stejným způsobem deaktivovat, a chce-li, tak poté znovu aktivovat.
Zápory: Optimální vzdálenost lístků jeden od druhého by neměla být vyšší než tři metry, při větší vzdálenosti ztrácí technika sílu.
K aktivaci a explozi lístků nedojde, pokud oběť formaci opustí horem nebo spodem, čímž formaci vlastně neporuší.
Pokud se oběti podaří některý z lístků zničit nějak jinak, než ohněm (přesekne ho nebo tak podobně), dřív, než dojde k aktivaci techniky, tento lístek během aktivace nevybuchne.

Japonský název: Kage Shuriken no Jutsu
Český název: Technika Stínového Shurikenu
Typ jutsu: Ninjutsu, Shurikenjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Tato technika se používá pomocí dvou shurikenů nebo dvou fuuma shurikenů ze základního vybavení. Smysl techniky spočívá v tom, že uživatel vrhne na svůj cíl dva shurikeny, při čemž se druhý skrývá ve stínu toho prvního, který má sloužit jen na odpoutání pozornosti nepřítele, kterého má pak druhý shuriken větší šanci trefit.
Zápory: Technika může v jednu chvíli fungovat jen na jeden cíl, protože kdokoliv jiný nebude mít sebemenší problém druhý shuriken spatřit.
Stejně tak může i sám nepřítel druhý shuriken odhalit, pokud se sehne, a nebo se můžu útoku touto technikou vyhnout úplně tím, že se dostatečně vyhne už prvnímu shurikenu a nebude se pokoušet ho vykrýt.

Japonský název: Kakuremino no Jutsu
Český název: Technika Neviditelného pláště
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: E
Popis: K této technice je zapotřebí speciálního, maskovacího pláště, který má k dispozici každý ninja, a který uživatel poté využije k tomu, aby se jím zahalil a splynul s okolím, maskující se například jako součást plotu, jako kus kůry stromu, nebo i jako kámen.
Zápory: Technika je jen tak efektivní, jak dobře ji umí její uživatel využít. Pod pláštěm se totiž dotyčný nesmí prakticky vůbec hýbat, a také si musí dát pozor, aby použil správné maskování. Plášť totiž pořád zůstává pláštěm, který uživatele určitě nezneviditelní úplně doslova.

Japonský název: Shunshin no Jutsu
Český název: Technika Problesknutí
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Použitím Techniky Problesknutí může ninja překonat krátké, ale i delší vzdálenosti během mžiku. Toho dosáhne svou chakrou, kterou jednorázově zaktivuje své tělo, což mu umožní tento vysokorychlostní pohyb vykonat.
Tento efekt ninjové často doprovází obláčkem kouře, kterým maskují, jakým směrem nebo kam přesně se probleskli.
Od této techniky je odvozena další základní technika ninjů, a to sice Kawarimi no Jutsu.
Zápory: Čím větší vzdálenost a/nebo výšku se snaží uživatel překonat, tím více chakry na to spotřebuje.
Na obyčejného, netrénovaného člověka tato technika spolehlivě zabere, ale pro jiné ninji obvykle není problém tento rychlý pohyb zaregistrovat a uživateli stačit, proto se technika hodí především k taktickým únikům apod., nikoliv jako prostředek pro boj ninji proti ninjovi.

Japonský název: Bunshin no Jutsu
Český název: Technika Klonů
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: E
Popis: Pomocí této techniky dokáže uživatel vytvořit jednu či několik nehmotných, iluzorních kopií sebe sama.
Tyto klony jsou pouhé optické iluze, které nemohou sami nepřítele nijak zranit, a proto se používají především jako strategický doplněk k odpoutání pozornosti od skutečného útoku.
Zápory: Efektivita této techniky závisí na nápaditosti uživatele.
Klony může na první pohled ihned rozpoznat kdokoliv s oční technikou jako je například Byakugan. Jelikož se jedná jen o iluze, které nevydávají žádný pach, může tuto techniku během chvilky prokouknout i někdo s dobrým čichem. Stejně tak může tuto techniku odhalit i nějaká jiná metoda senzibilství.
Tuto techniku může prokouknout i obyčejný ninja, protože klony také nijak nepůsobí na okolní prostředí, neohýbají stébla trávy, nepráší se jim od podrážek apod., a také nevrhají žádný stín, což může nepříteli napovědět, že se jedná o iluze, stejně jako fakt, že ani nemohou vydávat žádné zvuky nebo mluvit.
Jakmile jsou čímkoliv zasaženy, okamžitě zmizí.

Japonský název: Makimono Fuunyuu to Kaifuu no Jutsu
Český název: Technika Svitkového Zapečetění a Odpečetění
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Pro ninji je běžné nosit sebou mnoho různého vybavení a pomůcek, které by normálně zabírali mnoho místa.
Proto prakticky všichni z nich používají k přenášení těchto věcí, především zbraní, speciální pečetící svitky, do kterých své pomůcky na cestu zapečeťují. Tyto svitky jsou mnohem menší a lehčí a skýtají tak ideální možnost pro přenos a uchovávání věcí na misích.
Zápory: Jedná se o základní techniku, která slouží skutečně jen jako úspora místa a k odlehčení zátěže, kterou nelze využít pro žádné pokročilejší pečetění například technik nebo živých bytostí, o nějakém bojovém využít ani nemluvě.
Každá postava u sebe má jen tolik pečetících svitků, aby jí to stačilo na přenos základního vybavení.

Seznam dalších technik:

Katon:
Japonský název: Katon: Goukakyuu no Jutsu
Český název: Živel oheň: Technika Ohnivé Koule
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel vyšle na cíl pomocí své ohnivé chakry plameny z úst v podobě buďto velké ohnivé koule, či beztvaré ohnivé vlny kratšího, ale zato plošnějšího rozsahu.
Zápory: Typické nevýhody vůči Suitonu. Koule je dost žhavá na to, aby spálila strom, ale s kovem či kamenem si už moc dobře neporadí. Letí pouze rovně, takže není moc těžké se jí vyhnout. Může to být menší střela o průměru necelé 2 metry, nebo velká koule o průměru třeba až 6 metrů, záleží na uživatelově zběhlosti v užívání katonu.

Japonský název: Katon: Hōsenka no Jutsu
Český název: Živel oheň: Technika bájného ohnivého fénixe
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel pomocí své ohnivé chakry, kterou nahromadí do plic a následně vydechne, sešle na nepřítele salvu ohnivých střel. Do těchto střel mohou být schovány shurikeny. Navzdory všemu, je tato technika užívána spíše k odlákání pozornosti.
Zápory: Slabé proti vodním technikám a silnějším větrným technikám.

Japonský název: Katon: Onidourou
Český název: Živel oheň: Démoní lucerny
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Technika vytvoří kolem uživatele 10-20 ohnivých koulí, které posléze naberou vzhled démonických hlav a začnou se po skupinkách z pěti hlav vrhat na cíl. Každá skupinka může mít jiný cíl, takže je možné touto technikou zaútočit až na 4 cíle naráz, a nebo zasypat jeden cíl větší salvou ohnivých střel, podobně jako tomu je u techniky Katon: Housenka no Jutsu.
Zápory: Typické nevýhody vůči suitonu. Před technikou se jde bránit skrytím se za jakýkoliv pevnější a větší objekt, jako je třeba strom nebo zeď nějaké zemní techniky. Možné je i pokusit se před hlavami uskočit, ale to oběť riskuje zasažení, jelikož skupinky hlav útočí s menší prodlevou, a tak mohou oběť donutit uskočit víckrát po sobě.

Japonský název: Katon: Ryūka no Jutsu
Český název: Živel oheň: Technika ohnivého draka
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C-B
Popis: Jedná se o techniku, která vytvoří jednoho (úroveň C) nebo více (úroveň B) ohnivých "draků", kteří uživatele obklopí, a následně je vyšle směrem od uživatele po vodiči (například drátu) na cíl. Tato technika jde využít i bez vodiče pokud je použita na krátkou vzdálenost do několika málo metrů.
Zápory: Na delší vzdálenost je třeba vodiče, který je těžké umístit na cíl. Slabá proti suitonu.

Japonský název: Katon: Karyū Endan
Český název: Živel oheň : Dračí ohnivá střela
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel vypustí z úst proud ohně ve tvaru draka s pařáty, který se na nepřítele vrhne jak zepředu, tak i zleva a zprava.
Zápory: Typické elementární nevýhody vůči suitonu. Technika sama o sobě je poměrně obtížná a pokročilá, takže ji dovedou použít jen pokročilý uživatelé katonu, který musí být výraznou součástí jejich stylu boje.

Japonský název: Katon: Haisekishō
Český název: Živel oheň: Spalující oblak popela
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel z úst vypustí oblak popela smíchaného s chakrou a střelným prachem, který se po dokončení výdechu a vznícení pomocí cvakuntí zubů promění za doprovodu exploze v oblak ohně a usmaží cokoliv uvnitř.
Zápory: Na jednu stranu může kouř svést nepřítele k pocitu bezpečí, na druhou stranu mu dává čas uniknout z pole působnosti techniky, nebo se nebezpečného kouře zbavit, například fuutonem, dřív, než je ten zapálen.

Japonský název: Katon: Kasumi Enbu no Jutsu
Český název: Katon: Technika tance v plamenné mlze
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel vypustí z úst velký oblak našedlého, sotva viditelného, hořlavého plynu, který se vznítí, jakmile se dostane do kontaktu i se sebemenším zdrojem ohně, jako je třeba svíčka, a nebo exploze výbušného lístku. Zažehlý plyn poté popálí všechny uvnitř.
V noci je technika efektivnější, jelikož je těžší plyn zaregistrovat.
Zápory: Pokud není v dosahu zdroj ohně, uživatel musí plyn dodatečně sám nějak vznít, což dává oběti šanci dostat se včas mimo pole působnosti techniky. Samotné vzezření techniky také může působit varovně. Pokud je oblak plynu rozfoukán nějakou větrnou technikou nebo spláchnut plošnou vodní technikou dřív, než byl zažehnut, technika vůbec nezabere.

Japonský název: Katon: Gōka Mekkyaku
Český název: Živel oheň: Velký požár zničení
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B-A
Popis: Uživatel z úst vypustí obří vlnu ohně. Její velikost a žár jsou silně ovlivněny úrovní uživatele.
Zápory:  Ač má klasické nevýhody proti suitonu, je k zastavení této techniky zapotřebí suiton alespoň stejného ranku, který ale nemusí mít stejný rozsah jako tato technika.
Jen někdo silně zaměřený na katon, dovede použít A-rank verzi této techniky, která je výrazně rozsáhlejší a ničivější než její B-rank verze.

Japonský název: Katon: Gouka Messhitsu
Český název: Živel oheň: Velká, ohnivá destrukce
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B-A
Popis: Uživatel poskládá sadu pečetí, načež z úst vypustí obrovský proud ohně, koncentrovaného na jednu konkrétní, menší oblast. Žár ohně je v porovnání s ostatními katonovými jutsu obrovský.
Technika je výborná, pokud jde o to koncentrovat silný útok na konkrétní místo, nebo ke způsobení velkého požáru téměř během okamžiku, ale nehodí se tolik na plošný útok, jako její mateřská technika, Gouka Mekkyaku.
Technika nachází nejefektivnějšího využití například v lese.
Zápory: Klasické nevýhody proti suitonu, i když i proti této technice je zapotřebí použít suitonový útok stejné úrovně, aby techniku porazil. Dostatečně rychlým zareagováním se může nepřítel z oblasti účinku dostat a technice se vyhnout, nebo se za něco skrýt, třeba pod zem (ovšem dostatečně hluboko, jelikož dobrý metr/dva pod povrchem bude pořád ještě výheň).
Jen někdo silně zaměřený na katon dovede použít A-rank verzi této techniky, která je výrazně rozsáhlejší a ničivější než její B-rank verze.

Fuuton:
Japonský název: Fūton: Kami Oroshi
Český název: Živel větru: Božský vítr z hor
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel po složení pečetí vypustí z rukou proud větru schopný odhodit člověka. Tato technika se dá kombinovat s dalšími, převážně ohnivými, technikami.
Zápory: Technika sama o sobě nedokáže člověka zranit, pouze ho odhodí. Zranit či zabít se může nárazem o překážku. Její hlavní účel jsou komba s jinými technikami.

Japonský název: Fūton: Shinkūgyoku
Český název: Živel větru: Vakuové střely
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel se po poskládání pečetí krysy, králíka a psas zhluboka nadechne a s výdechem vypustí z úst množství střel schopných člověka zranit stejně efektivně, jako skutečné kulky.
Zápory: Typické elementární nevýhody proti katonu. Uživatel nedokáže přesně určit kam střely půjdou, je tedy možné zasáhnout spojence, nachází-li se v dráze techniky.

Japonský název: Fūton: Shinkūha
Český název: Živel větru: Vakuová vlna
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel se zhluboka nadechne a s výdechem začne vypouštět větrnou chakru v podobě ostří. Následnými pohyby hlavy tak dokáže vytvořit vlnu větrných ostří, schopnou zranit více cílů na střední vzdálenost. Vzhledem k větrné povaze útoku je velice těžké se technice vyhnout.
Zápory: Typické elementární nevýhody. Možnost zásahu spojence, navíc obratný soupeř se dokáže prosmýknout mezi vlnami, pokud je dokáže lokalizovat, takže je lepší jít technice z cesty úplně, nebo se za něco skrýt.

Japonský název: Fuuton: Atsugai
Český název: Živel vítr: Tlakové zničení
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B-A
Popis: Po složení pečetě berana se uživatel pořádně nadechne, načež v sobě vzduch spolu s větrnou chakrou stlačí na maximální možnou hustotu, načež takto stlačený vzduch vypustí na svůj cíl, respektive na oblast (zhruba 20x20x10 metrů), kterou chce zasáhnout. Zásah tlakovou vlnou této techniky může oběť nepříjemně praštit a následně pořádně odmrštit a dodatečně zranit nárazem do překážek v cestě letu.
Skuteční mistři v práci s fuutonem dovedou použít A-rankovou verzi této techniky, která zabírá ještě větší plochu, a která je dost silná na to, aby zlámala i všechny stromy na dosah.
Zápory: Typické nevýhody proti katonu. Útok je to sice plošného rázu, ale pořád jen jedním směrem, takže se dá technice teoreticky vyhnout. Technika sama o sobě tolik škod nezpůsobuje, navzdory svému ranku. To až náraz odmrštěného do nějakého překážky ho může i zabít.

Japonský název: Fūton: Shinkūjin
Český název: Živel větru: Vakuové ostří
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: A
Popis: Uživatel vydechne na svou zbraň větrnou chakru a tím zvýší ostrost, délku nebo i plochu její čepele. Prodloužené ostří je tvořeno viditelnou větrnou chakrou. Tato technika například dokáže prodloužit plochu ostří kunaie na velikost meče, nebo shurikenu na fuuma shuriken, a je dost silná na to, aby se vypořádala i s katanou.
Zápory: Typické elementární nevýhody. I o rank slabší katon tuto techniku zcela zruší.

Raiton:
Japonský název: Raiton: Hiraishin
Český název: Živel blesku: Hromosvod
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Jakmile se uživateli podaří dotknout soupeře, ideálně se ho chytnout rukou, volnou ruku zvedne k nebi, načež jeho tělem proběhne bleskový výboj, který poté přeskočí na uživatelova soupeře, který utrží poranění proudem.
Zápory: Zdvižená ruka může být varováním pro soupeře, že se něco chystá a on by se měl vzdálit. Technika totiž nezabere, pokud se těla uživatele a oběti nedotýkají.

Japonský název: Raiton: Jibashi
Český název: Živel blesku: Elektromagnetická vražda
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C-B
Popis: Uživatel složí pečetě a poté pošle silný elektrický proud do všeho čeho se dotýká. Gennin touto technikou způsobuje krátkou paralýzu, drobnější popáleniny a následné krátkodobé křeče. Chunninové a jouninové jsou schopni vyslat tak silný proud, že mohou soupeře omráčit do bězvědomí.
Zápory: Nutný kontakt s cílem (může být i přes prostředníka jako drát či voda), normální elementární nevýhody proti fuutonu.

Japonský název: Raiton: Sandaaboruto (nebo Raikurai)
Český název: Raiton: Blesk
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel poskládá pečetě tygra, hada, tygra, ptáka, tygra, berana a tygra, načež roztáhne ruce do stran, ze kterých poté vyšlehne několik blesků, kterými může uživatel zaútočit hned na několik cílů naráz a poranit je proudem. Ideální je použít tuto techniku na vodu, které se cíle dotýkají, a zvýšit tak šanci na úspěšný zásah, jelikož voda svede proud k cílům mnohem rychleji.
Zápory: Při použití s vodou hrozí, že bude zasažen i spojenec.
Technika je slabá proti fuutonu. Uživatel je během ní také dost odkrytý. Bleskovými výboji lze také minout (ne při použití s vodou).

Japonský název: Raiton: Gian
Český název: Živel blesku: Falešná tma
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel po složení pečetí natáhne ruku, ze které vypustí proud blesku. Tento proud schopný prorazit kámen dokáže uživatel udržovat až dva posty.
Zápory: Technika se dá zastavit jinými silnějšími technikami raitonu a je slabá proti katonu.

Japonský název: Raiton: Shichuu Shibari
Český název: Živel blesku: Spoutání čtyřmi sloupy
Typ jutsu: Ninjutsu (raiton, doton)
Třída jutsu: B
Popis: Po poskládání pečetí ze země kolem cílové oblasti vyjede čtveřice kamenných sloupů, ze kterých šlehají do oblasti elektrické výboje, šokující vše uvnitř. Technika slouží primárně k zastavení nebo alespoň zpomalení cíle/cílů, takže proud nezpůsobuje moc velká zranění, nýbrž obětem jen podstatně zhoršuje pohyb, ne-li ho úplně znemožňuje. Rozloha techniky je dost velká na to, aby zafungovala i na větší skupinku nepřátel, nebo například na obrovské summony.
Zápory: Technika funguje jen na oblast, ohraničenou sloupy. Pokud dojde ke zničení nějakého sloupu, technika přestane účinkovat. Uživatel také musí po celou dobu trvání techniky držet pečeť zajíce, jinak proud elektřiny ustane. Čím déle technika trvá, tím více chakry spotřebuje.
Prakticky se jedná o kombinaci dvou technik, a tudíž je zapotřebí ovládat i doton.

Japonský název: Raiton: Raigen Raikōchū
Český název: Živel blesku: Klam bleskového pilíře
Typ jutsu: Ningenjutsu
Třída jutsu: B-A
Popis: Uživatel složí čtyři pečetě, načež tuto techniku aktivuje. Ta má dva účely. První slouží k oslepení soupeře pomocí jasného záblesku světla, které vychází z uživatelova těla, a druhá je schopnost chytit touto technikou jeden konkrétní (B-rank) a nebo i více konkrétních (A-rank) cílů do nějakého genjutsu, které uživatel ovládá.
Zápory: Technika sama o sobě nemá útočný charakter, dá se jí vyhnout jednoduše tím, že se soupeř kouká jinam, nebo je za nějakou překážkou.
Tato technika je poměrně dost pokročilá, takže ji zvládne použít pouze někdo, jehož jednou z hlavních specializací je genjutsu, a také musí mít živel raiton.

Japonský název: Raiton Kage Bunshin no jutsu
Český název: Technika bleskových stínových klonů
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: A
Popis: Jedná se o dceřinou techniku, odvozenou od Techniky stínových klonů. Od své původní verze se liší přidáním Raitonové chakry, která se při poškození klonu uvolní, zraňujíc vše s čím byl klon v kontaktu.
Jinak pro techniku platí totéž, co pro Stínové klony.
Uživatel po složení pečetě tygra nebo speciální pečetě pro tuto techniku vytvoří fyzické kopie sama sebe. Tyto kopie jsou hmotné, stejně silné jako originál, dovedou používat všechny techniky a dovednosti, co originál, a mají stejný chakrový oběh, takže je nelze odlišit od originálu pomocí očních technik. Další výhodou je, že při zničení, ke kterému stačí jeden silnější útok, se předají veškeré informace a zkušenosti, které klon získal, uživateli, stejně jako zbytek uživatelovi chakry, co klon ještě měl. Kvůli tomu je tato technika výborná ke špehování.
Klony jsou schopny částečně cítit bolest uživatele, a dovedou se zrušit i sami.
Zápory: Stejné. Chakra pro klony se dělí rovnoměrně, proto je pro většinu lidí nemožné vytvořit víc klonů naráz. Jen jedinci s obrovskou zásobou nebo zdrojem chakry jich mohou vytvářet víc. Dále mají klony také samostatné uvažování a je tedy možné je zmást, třeba tak, aby napadli originál.
Kromě zkušenosti se při zrušení přenáší uživateli i fyzické a psychické vyčerpání klonů. Uživatel si nemůže vybírat, co za vědomosti se mu z klona přenese, dozví se vždy vše, ať chce nebo ne.

Doton:
Japonský název: Doton: Shinjuu Zanshu no Jutsu
Český název: Živel země: Skryté stětí hlavy
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Tato technika skryje uživatele pod zem, odkud poté může nepozorného nepřítele rovněž stáhnout pod zem. Takto polapený nepřítel je prakticky kompletně spoutaný a odkrytý, jelikož mu kouká jen hlava, a uživatel na něho může posléze dál útočit.
Zápory: Uživatel je při útoku velmi zranitelný, to platí zvláště pro ruce. Navíc je to velice známá technika mezi uživateli Dotonu, takže je riskantní ji používat, jelikož si i obyčejný ninja, co podobnou levárnu od uživatele očekává, může dát pozor a technika nemusí vyjít.
Tato technika uživatele pod zem jen skryje, kde ten musí na svou oběť vyčkat, jelikož tato technika neslouží k cestování pod zemí, a tudíž se obvykle používá spolu s jinou technikou, která toto umožňuje.

Japonský název: Doton: Arijigoku no Jutsu
Český název: Živel země: Technika mravkolva
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Po dokončení pečetí se vytvoří jakýsi nálevkovitý útvar, s uživatelem uprostřed, který začne stahovat veškerou půdu kolem sebe i se vším ostatním, jako jsou kameny nebo stromy, směrem do středu a dál pod zem, kde se oběť obvykle udusí. Trychtýř může dosahovat průměru až 20 metrů.
Zápory: Uživatel musí stát uprostřed, takže je poměrně zranitelný. Tomu se však lze vyhnout například schováním se pod zem pomocí jiné techniky.

Japonský název: Doton: Dochū Senkō
Český název: Živel země: Podzemní útočná plavba
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel přemění zem kolem sebe v tekutinu, kterou pak může proplouvat jako vodou, což mu umožňuje cestovat pod zemí. Podle sluchu se pak může orientovat v tom, co se děje na povrchu.
Zápory: Uživatel může vydržet pod zemí jen tak dlouho, jak dlouho dokáže zadržet dech. V místě, kde vstoupil pod zem, po něm zůstane něco jako krtinec, a ten samý krtinec se i objeví tam, kde se uživatel ze země vynoří.
Pokud se bude nepřítel pohybovat úmyslně velmi tiše, nemusí ho uživatel pod zemí být schopen lokalizovat.

Japonský název: Doton: Doroku Gaeshi
Český název: Živel země: Hliněný štít
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel udeří do země a tím před sebou vytvoří hliněný štít.
Zápory: Štít podléhá nejen elementární slabosti vůči raitonu, ale i taijutsu útok stejné úrovně jej dokáže zničit. Štít má obvykle tvar obdelníku nebo čtverce, takže chrání jen proti útoku zepředu, nikoliv ze stran nebo zeshora.

Japonský název: Doton: Doryuukatsu
Český název: Živel země: Rozdělení toku země
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis a zápory: Po poskládání pečetí zajíce, kance, krysy, koně, tygra a hada položí uživatel jednu dlaň na zem, do které vpustí svou zemní chakru, s jejíž pomocí ovlivní Dračí žíly (Ryuumyaku) v půdě, kterou může následně pozvednout, pohnout s ní a rozdělit ji na velké, pravidelné kusy a vytvořit tak propasti, či naopak propasti uzavřít. Pomocí této techniky lze tedy manipulovat s terénem, případně ničit opevnění nepřátelských ležení a narušovat tak jejich obranu, či se sám bránit proti nepřátelům, mezi kterými a sebou samotným může uživatel takto vytvořit propast.
Zápory: Pohyby zemních desek jsou ale celkem pomalé a těžkopádné, takže se technika moc nehodí k útoku na jednotlivce či pohyblivé skupinky nepřátel, ani k obraně proti nenadálému útoku.
Typické nevýhody proti raitonu, kterým lze techniku přerušit.

Japonský název: Iwagakure no Jutsu
Český název: Živel země: Technika skrytí v kameni
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel po použití techniky splyne s okolním kamením a dokáže skrz něj procházet.
Zápory: Technika vyžaduje hornaté prostředí v okolí. I přesto, že se jedná o doton tato technika nefunguje na normální hlíně. Uživatele technika částečně i chrání, pokud je ale kámen ve kterém se schovává nějak zničen, ublíží to i uživateli.

Japonský název: Doton: Doryuudan
Český název: Živel země: Střely draka země
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel po složení pečetí vytvoří vedle sebe hlavu draka, který z chřtánu plive hliněné střely. Dá se dobře kombinovat například s technikou Doton: Doryū Taiga, kdy dračí hlava plive hořící bahno, nebo s ohnivým elementem k vytvoření tvrdých, hořících projektilů.
Zápory: Lze použít pouze na hlíně nebo na bahně. Technika míří vždy jen jedním směrem s minimální možností úpravy směru, takže je možné se jí zavčas vyhnout a bránit hmotnou obrannou technikou, stejné úrovně.
Slabá proti raitonu. Techniku lze přerušit zničením dračí hlavy.

Japonský název: Doton: Ganban Kyū
Český název: Živel země: Skalní rakev
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel nejdříve hýbe několika sekcemi skály až vytvoří dva velké kusy, které se pokusí mezi sebou rozdrtit oběť.
Zápory: Uživatel má poměrně hodně času na to zformovat vlastní obranu než je rozdrcen, na druhou stranu je velice těžké z této techniky utéct. Technika je slabá proti raitonu či jiným průrazným útokům stejné úrovně.

Japonský název: Doton: Chidoukaku
Český název: Živel Země: Pohyblivé zemské jádro
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel dokáže pomocí této techniky měnit výšku/hloubku několikametrového čtverce kolem sebe. S dobrým načasováním se pomocí této techniky dá vyhnout nepřátelskému útoku či přemístit nepřítele do dráhy útoku vlastního. Tato technika slouží spíše k získání taktické výhody, i když se s ní dá ublížit.
Zápory: Tato technika není určena k útoku. Navíc uživatel musí neustále být na místě se kterým chce hýbat, takže dostatečně velkým plošným jutsu lze s jistotou zasáhnout nebo alespoň přerušit techniku.

Japonský název: Doton: Yomi Numa
Český název: Živel země: Bažina z podsvětí
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: A
Popis: Uživatel poskládá pečetě, načež položí ruce na zem, následkem čehož se povrch pod nohama nepřítele/nepřátel promění v hlubokou a rozsáhlou bažinu o dostatečném rozsahu, aby v sobě byla schopná uvěznit nejen vícero nepřátel, ale dokonce i třeba nějakého většího summona jakým mohou být obří hadi, žáby, a tak podobně. Chyceným obětem brání chakrou napuštěné bahno v útěku a stahuje je pod svou hladinu, před čímž obětem této techniky nepomůže ani chakra v chodidlech.
Zápory: Dostatečně silný žár může bahno nechat ztvrdnout a zastavit tak klesání. Raiton může zase narušit stahující efekt bahna a oběť se z něho tak může snáze dostat.

Suiton:
Japonský název: Kirigakure no jutsu
Český název: Technika Skrytí v Mlze
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Tato technika vytvoří ze zdroje vody, vlhkosti vzduchu či uživatelovi vodní chakry, pokud vodní chakru má, mlhu. Hustota mlhy závysí na množství chakry do ní přimýchané.
Zápory: Mlha omezuje viditelnost nejen nepřátel, ale i uživatele techniky. Mlhou lze prohlédnout silnou oční technikou jako je Byakugan, či ji odfouknout silnou větrnou technikou či silnou explozí.

Japonský název: Mizu Bunshin no Jutsu
Český název: Technika Vodních Klonů
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel vytvoří z blízkého zdroje vody vodní klon či klony. Tyto klony jsou 10krát slabší než originál, ale i tak mohou útočit a používat techniky jako originál, s tím, že i tyto budou 10krát slabší než ty originálu.
Zápory: Pokud se příliš vzdálí od uživatele či pokud jsou dostatečně zraněny, klony se rozpadnou zpátky na vodu. Jsou 10krát slabší než originál.

Japonský název: Suiton: Mizurappa
Český Název: Živel voda: Divoká vodní vlna
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel vyšle z úst na cíl pomocí své vodní chakry menší, za to divokou vodní vlnu.
Zápory: Technika sama o sobě nemůže moc ublížit. Slouží spíše ke spláchnutí uživatele a jeho odkrytí k dalším útokům.

Japonský název: Suiton: Mizuame Nabara
Český Název: Živel voda: Chytající syrupové pole
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel vyplivne z úst vlnu vodě podobného syrupu, který je silně lepkavý. S tímto syrupem může uživatel po jeho vytvoření i částečně manipulovat, jako je jeho posouvání po zemi.
Zápory: Technika sama o sobě nemůže moc ublížit. Slouží spíše k zamezení pohybu nepřítele a zabránění, že se nepřítel vyhne dalším útokům. Přilepení se k syrupu se lze vyhnout manipulací s chakrou jako při chůzi po vodě.

Japonský název: Suirō no Jutsu
Český Název: Technika Vodního Vězení
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel vytvoří pomocí vody z blízkého vodního zdroje či vody co sám vypustí z úst díky své vodní chakře kouli, do které lapí nepřítele. Nepřítel se v kouli dusí kvůli nedostatku kyslíku a nemůže se prakticky hýbat, kvůli tlaku vody. Tuto techniku lze využít i částečně jako obranu, pokud ji použije uživatel sám na sebe.
Zápory: Uživatel musí mít ve vodní kouli po celou dobu působení techniky alespoň jednu ruku. Jakmile ji vyndá, technika pomine.

Japonský název: Suiton: Suikoudan no jutsu
Český název: Živel voda: Technika žraločí střely
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Ninja vytvoří z vody žraloka a ten zaútočí na nepřítele.

Japonský název: Suiton: Suigadan
Český název: Živel voda: Střela vodního tesáku
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Pomocí této techniky vytvoří uživatel pod hladinou vodní vír, který posléze vystřelí na nepřítele v podobě jakéhosi vodního vrtáku. Technika má dost vysokou průraznost a je schopná oběť silně poranit. Na efektivitě této techniky dodává také fakt, že je možné ji použít za jakéhokoliv místa na hladině, a tudíž s ní lze útočit do slepých míst nepřítele, třeba i vícekrát po sobě.
Zápory: Technika je slabá proti kamenným, obranným technikám stejné úrovně, ty slabší úrovně zničí, ale zároveň s tím zanikne. Je k ní zapotřebí zdroj vody jako může být řeka, jezero, nebo rybník, na kterém by šla použít.

Japonský název: Suiton: Suiryuudan no Jutsu
Český název: Živel voda: Technika střely vodního draka
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B-A
Popis: Uživatel vytvoří pomocí své vodní podstaty obrovského vodního draka, který se posléze vrhne na svůj cíl s dost velkou silou, aby zásah oběti způsobil nepříjemná zranění a pořádně ji smetl.
Velikost draka záleží na schopnostech uživatele.
Zápory: Typické nevýhody vůču dotonu.
K technice je zapotřebí složit velký počet pečetí, což se dá ale vykompenzovat buďto pokročilým umem skládat pečetě vážně rychle, nebo pokročilým užíváním suitonu, kdy není tolik pečetí zapotřebí.
K technice je zpravidla zapotřebí zdroj vody, ale skuteční mistři v ovládání suitonu dovedou techniku použít i bez toho.
Jen někdo silně zaměřený na suiton, dovede použít A-rank verzi této techniky, která je výrazně větší a ničivější než její B-rank verze, a jen skuteční mistři v užívání vodního živlu dovedou tuto techniku použít bez zdroje vody.

Neelementární:
Japonský název: Chakura no Ito
Český název: Chakra vlákna
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis a zápory: Základní technika pro všechny loutkaře. Pomocí chakra vláken ovládají své loutky i všemožné předměty, které jim nekladou odpor, čili nelze samotná vlákna využívat k fyzickým útokům, např. šťouchat do nepřátel a vyvádět je tak z rovnováhy či je s jejich pomocí spoutat či jinak znevýhodňovat.
Na této úrovni jsou vlákna viditelná pouhým okem a lze je přerušit jen chakrovým ostřím nebo technikou, založenou na chakrou napuštěné zbrani.
Obyčejně je také možné vytvořit maximálně 10 vláken naráz, na každý prst na ruce jedno.

Japonský název: Oboro bunshin no jutsu
Český název: Technika mlžných klonů
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Uživatel vytvoří klony, které nemají fyzickou stránku, takže jimi úder jen projde. narozdíl od normálního Bunshin no jutsu, klon při zásahu nezmizí.
Zápory: Klony nemohou nikomu ublížit, slouží pouze ke zmatení nepřítele.

Japonský název: Kuchiyose no Jutsu
Český název: Technika přivolání
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Uživatel složí pečetě a udeří rukou do země, čímž přivolá dané zvíře/věc se kterým má uzavřenou smlouvu. Přesná pravidla přivolání najdete na:
http://kon-nfforpg-info-web.forumczech.com/t151-druhy-technik
Zápory: Technika se přímo odvíjí od úrovně uživatele.

Japonský název: Shunshin no Jutsu (C-rank)
Český název: Technika Problesknutí
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Jedná se o silnější verzi té samé techniky.
Použitím Techniky Problesknutí může ninja překonat krátké, ale i delší vzdálenosti během mžiku. Toho dosáhne svou chakrou, kterou jednorázově zaktivuje své tělo, což mu umožní tento vysokorychlostní pohyb vykonat.
Narozdíl od verze z akademie se C-rank verze této techniky dá použít i v boji ninji proti ninjovi, protože se jedná už o dost rychlý pohyb na to, aby zaskočil i nepřátelského ninju.
Nejčastěji je tedy tato verze techniky využívána buďto k rychlému zkrácení vzdálenosti mezi uživatelem a soupeřem, nebo například k úniku z oblasti účinku nějaké nepřátelské techniky.
Někteří ninjové jsou používáním Techniky Problesknutí známí kvůli tomu, jak hojně a efektivně ji využívali. Mezi takové patřil například Shisui Uchiha, nebo Třetí a Čtvrtý raikage.
(Herní doplnění: Silnější verze této techniky si hráči už sepisují sami, a to ideálně nějak uzpůsobené bojovému stylu a technikám svých postav.)
Zápory: Pohyb je to sice rychlejší, než u původní verze techniky, ale i tak ho dokáže průměrný ninja stále stíhat sledovat i pouhým okem, a jelikož se tato verze používá především pro boj, narozdíl od verze původní, nemá smysl u ní používat kouř k maskování směru pohybu.
Také se vždy jedná jen o přímočarý pohyb jedním směrem, takže není možné se problesknout přímo za soupeře či nějakou překážku.
Ninja si při užívání této techniky také musí dát pozor, aby po cestě do něčeho nenarazil a nezranil tak svou neopatrností sám sebe.

Japonský název: Ninpou: Dokugiri
Český název: Ninja umění: Jedovatá mlha
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel uhněte ve svém těle chakru, kterou promění v několik chemických substancí, které následně vypustí z úst ven na oblast, kterou chce touto technikou zasáhnout. Tyto substance se na vzduchu okamžitě promění ve smrtonosnou, jedovatou, fialovou mlhu. Té stačí už vdechnout jen málo, aby člověka zabila, není-li mu okamžitě skutečným mistrem v lékařských technikách podán protijed.
Zápory: Jelikož se jedná o kombinaci ninjutsu, chemie, a lékařské techniky, jsou tuto techniku schopni ovládnout jen tací ninjové, co se ve všech těchto odvětvích dobře vyznají.
Mlhy se lze zbavit všemi možnými způsoby, jako je její odfouknutí nebo spláchnutí pomocí fuutonu nebo suitonu. Pokud nepřítel techniku prohlédne a včas zadrží dech, otravy se tak vyvaruje.
Plocha působení mlhy je zhruba 14x14x8 metrů.

Japonský název: Hijutsu: Kirisame
Český název: Tajná technika: Mlžný déšť
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Po složení pečetí berana, psa a krysy vytvoří uživatel v blízkém okolí déšť, který při kontaktu s jakoukoliv jinou chakrou, než je uživatelova, tuto chakru pohltí. Tímto způsobem se dá velice efektivně rušit nepřítelovo ninjutsu, jelikož déšť ze všech technik všechnu chakru vysaje dřív, než může k pořádnému použití techniky vůbec dojít.
Zápory: Technika vysává chakru jen z technik, nikoliv vyloženě z ninjů, kterých se dotkne. Tímto způsobem je tedy možné pouze rušit užívání technik soupeře, nikoliv mu vysávat chakru přímo z těla.
Tato technika postihuje i spolubojovníky uživatele. Jediný, na koho nemá vliv, je uživatel samotný.
Po celou dobu trvání techniky musí mít uživatel ruce spojené v pečeť krysy. Jakmile pečeť poruší, technika skončí.
Technika se dá porazit tím, že nepřátelé použijí příliš velké množství technik nebo příliš silnou techniku, než jaké by mohl být uživatel schopný vysát chakru. Silový rozdíl to ale musí být opravdu znatelný.
Technika nefunguje na taijutsu a genjutsu techniky (i když i zde záleží do jisté míry na principu konkrétní techniky).

Japonský název: Tekkō Fūin
Český název: Pečeť železného brnění
Typ jutsu: Fūinjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel zapečetí příslušnou věc nebo
stvoření/osobu do svého těla. Po dokončení pečeti se mu na těle objeví znak 鉄 (železo).
Zápory: Zapečetit pomocí této techniky předmět je
zbytečné, jelikož pečeť sama o sobě je náročná na provedení a zrušení. K
zapečetění je potřeba velká spousta času a klid, jelikož uživatel si musí připravit
pracovní plochu (nakreslit příslušné znaky a obrazce na zem) a samotné pečetění
trvá asi hodinu.

Japonský název: Kage Bunshin no jutsu
Český název: Technika stínových klonů
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B
Popis: Uživatel po složení pečetě tygra nebo speciální pečetě pro tuto techniku vytvoří fyzické kopie sama sebe. Tyto kopie jsou hmotné, stejně silné jako originál, dovedou používat všechny techniky a dovednosti, co originál, a mají stejný chakrový oběh, takže je nelze odlišit od originálu pomocí očních technik. Další výhodou je, že při zničení, ke kterému stačí jeden silnější útok, se předají veškeré informace a zkušenosti, které klon získal, uživateli, stejně jako zbytek uživatelovi chakry, co klon ještě měl. Kvůli tomu je tato technika výborná ke špehování.
Klony jsou schopny částečně cítit bolest uživatele, a dovedou se zrušit i sami.
Zápory: Chakra pro klony se dělí rovnoměrně, proto je pro většinu lidí nemožné vytvořit víc klonů naráz. Jen jedinci s obrovskou zásobou nebo zdrojem chakry jich mohou vytvářet víc. Dále mají klony také samostatné uvažování a je tedy možné je zmást, třeba tak, aby napadli originál.
Kromě zkušenosti se při zrušení přenáší uživateli i fyzické a psychické vyčerpání klonů. Uživatel si nemůže vybírat, co za vědomosti se mu z klona přenese, dozví se vždy vše, ať chce nebo ne.

Japonský název: Hien
Český název: Letící vlaštovka
Typ jutsu: Ninjutsu
Třída jutsu: B-A
Popis: Uživatel napustí svoji zbraň chakrou, která vytvoří okolo zbraně ostří z chakry a prodlouží ji až na délku meče. Díky tomu se zvýší i efektivita zbraně, která tak dokáže rozseknout i kámen.
Napuštěním zbraně živelnou chakrou, ideálně větrnou nebo bleskovou, se efektivita této techniky zvýší natolik, že pro uživatele nebude problém poradit si i s železným mečem protivníka.
Zápory: B-rank verze této techniky prohraje s podobnou technikou, na bázi fuutonu či raitonu.
Pro A-rank verzi platí živelné slabiny.
Ostří této techniky je vidět i pouhým okem, přestože je z chakry.

Japonský název: Shuriken Kage Bunshin no Jutsu
Český název: Stínová Kopie Shurikenu
Typ jutsu: Ninjutsu, Shurikenjutsu
Třída jutsu: A
Popis: Uživatel vrhne jeden nebo více shurikenů a poté použije techniku, která vytvoří tisíc fyzických kopií shurikenů, které jsou schopné soupeře zranit. Síla techniky spočívá v množství shurkenů, které se zhmotní prakticky během okamžiku, a tudíž je téměř nemožné se jim vyhnout.
Techniku je možné použít i na větší vrhací zbraně a zvýšit tak její efekt.
Zápory: I když se jedná o techniku úrovně A, stačí skoro jakákoliv včasná, fyzická obrana k zastavení shurikenů. Nelze použít na shurikeny s chakrovým ostřím.

Japonský název: Jiongu
Český název: Strach z pozemské záště
Typ jutsu: Kinjutsu
Třída jutsu: Neznámá
Popis: Jedná se o zakázanou a tajnou techniku, původem ze Skryté Vodopádové, která permanentně přeměňuje uživatelovo tělo v jakousí lidskou, hadrovou panenku, kterou drží pohromadě nespočet podivných, černých nítí uvnitř těla.
Tato technika uživatele sice prakticky zbavuje lidskosti, což je nejlépe znát na rudě zbarveném bělmu, ale za to mu skýtá mnoho nových možností a schopností, pokud se se svým novým tělem uživatel naučí zacházet (veškerá možná využití, včetně ovládání samotných lanek, se uživatel musí učit zvlášť, jako samostatné techniky).
Pasivní dovednost, kterou tato technika skýtá, je možnost sbírat orgány jiných lidí, zašívat si je do těla, a prodlužovat si tak život. V případě srdcí také uživatel získá chakrovou podstatu své oběti.
Zápory: Přestože tato technika z uživatele dělá někoho, koho nemusí být vůbec lehké zabít, záleží hodně na tom, jak dobře ji uživatel ovládá, protože je pořád smrtelný a může kvůli nedostatku opatrnosti či nedostatečným schopnostem zemřít stejně snadno, jako kdokoliv jiný.

Genjutsu:
Japonský název: Kasumi Jūsha no Jutsu
Český název: Technika Mlžných Sluhů
Typ jutsu: Genjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Tímto genjutsu uvrhne uživatel na svůj cíl iluzi, ve které jeho oběť vidí podivně vyhlížející klony uživatele. Tyto klony dovedou mluvit a hýbat se. Vrhají i stín. Při zásahu se jakoby rozpadnou na inkoust, a poté se znovu složí, s tím, že se při tom ještě dovedou i duplikovat, což už záleží na uživateli.
Zápory: Klony nejsou hmotné, a tudíž nedovedou nijak zranit, a ani nepůsobí na své okolí. Využívají se hlavně k odpoutání pozornost, případně k unavení nepřítele, a nebo k tomu, že uživatel načasuje své útoky na dálku tak, že to vypadá, že je použily iluze. Iluze nedokáží vytvořit nic složitějšího než jsou obyčejné útoky kunaii nebo shurikeny.

Japonský název: Magen: Narakumi no Jutsu
Český název: Démonická iluze: Technika spatření pekla
Typ jutsu: Genjutsu
Třída jutsu: D
Popis: Uživatel poskládá pečetě hada a krysy, čímž chytne jednu konkrétní oběť do genjutsu, ve kterém oběť nejprve spatří vířící sloupec listí, načež zažije na vlastní kůži to, z čeho má největší strach.
Zápory: Když se oběti podaří za dané situace dostatečně vzchopit, a také za předpokladu, že si uvědomí, že se jedná jen o genjutsu, může tuto techniku zrušit silou vlastní vůle.
Technika funguje jen na krátkou vzdálenost.

Japonský název: Kokuangyo no Jutsu
Český název: Temnonoš
Typ jutsu: Genjutsu
Třída jutsu: A
Popis: Uživatel složí pečeť tygra a každý kdo ji vidí je chycen do genjutsu. To způsobuje, že postižený nevidí nic kromě sebe (případně svých klonů) a místo zbylého prostoru vidí jen neurčitou temnotu.
Zápory: Tato technika neovlivňuje další smysly ani schopnost vycítit chakru.

Boj se zbraní i bez:
Japonský název: Konoha Senpū
Český název: Tornádo z Listové
Typ jutsu: Taijutsu
Třída jutsu: D
Popis: Uživatel zahájí proti svému cíli sérii vysokých a nízkých kopů. Úvodní vysoký kop však slouží spíše k odvedení pozornosti, aby mohl nízký kop zasáhnout, jedná se tedy pouze o fintu.
Zápory: Těžko užitelné proti komukoliv se zbraní v ruce, jelikož se nejspíše bude bránit jí a tedy způsobí větší škody uživateli než uživatel soupeři.

Japonský název: Muon no Ken
Český název: Tichá pěst
Typ jutsu: Taijutsu
Třída jutsu: C
Popis: Jde o bojový styl, kdy se uživatel obklopí jakýmsi neviditelným pláštěm z chakry, s jejíž pomocí tlumí zvuk svých pohybů
(podobně jako tomu dělá sova u svých křídel), čímž se rychlé údery (jež není normálně možné vidět), stávají těžko předvídatelnými.
Tobi se technikou zabýval, spíše pro to, aby se jí dokázal bránit a předvídat údery jen pomocí hmatu a intuice, nicméně technika má skvělé
využití také s technikou Kokuangyo (soupeři odebere zrak) se kterou techniku používá.
Zápory: Chakrový plášť nevydrží zásahy prudkými či silnými útoky na blízko, kterými je "odfouknut".

Japonský název: Jouro Senbon
Český Název: Déšť senbonů
Typ jutsu: Shurikenjutsu
Třída jutsu: C
Popis: Technika spočívá ve vyhození speciálního deštníků s pérky do vzduchu, kde se tento rozevřený deštník roztočí a zasype velkou oblast téměř deštěm jehel, které mohou být i otrávené.
Útok pokrývá dost velkou oblast, aby byl útěk před technikou téměř nemožný.
Zápory: Utéct útoku je sice velice obtížné, ale ne nemožné. Když to uživatel čeká a za předpokladu, že ovládá nějakou fintu pro zrychlení pohybu, má šanci dostat se z dosahu včas.
Také, tato technika má slepé místo a tím je malá oblast přímo pod deštníkem, kde stojí uživatel techniky. Kdokoliv jiný, i přítel, stojící jinde, může být také zasažen.
Ačkoliv je útěk špatná volba, pokus o vykrytí už tolik ne. Senbony jsou sice docela průrazné, ale schováním se za strom, za železný štít, a podobně, by mělo poskytnout dostatečnou ochranu před tímto smrtonosným deštěm.

Japonský název: Muon Satsujin Jutsu
Český název: Technika Tichého zabíjení
Typ jutsu: Styl boje
Třída jutsu: B
Popis a zápory: Jak již napovídá název, tato technika je prakticky jen velice tiché odstranění nepřítele, obvykle zezadu a pomocí čepele, podříznutím hrdla, aby nemohla oběť vydat ani hlásku.
V takové pozici je už ale na uživateli, zda svou oběť zabije, či jí provede něco jiného, co mu situace a dovednosti umožňují.
Ti, jenž tuto techniku užívají, se dovedou pohybovat prakticky naprosto neslyšitelně, nevydávaje zvuky při pohybu, při útoku, ani při dýchání. Skuteční mistři této techniky dovedou ztišit i tlukot vlastního srdce.
Uživatelé této techniky ji obvykle používají spolu s jinými technikami, které za prvé připraví jejich oběť o zrak a maskují tak uživatele, a za druhé umožní uživateli orientovat se také právě bez zraku (tyto efekty tedy nejsou součástí této techniky a vyžadují ovládnutí jiných technik, které toto způsobí).

Japonský název: Hachimon
Český název: Osm bran
Typ jutsu: Taijutsu
Třída jutsu: Neznámá
Popis: Jako takzvaných Osm bran se označuje osm specifických tenketsu bodů, jejichž funkce je stejná, jako zbytku: Korigovat proudění chakry v těle a limitovat fyzické možnosti těla, čímž ho chrání před příliš rychlým opotřebováním a majitele před brzkou smrtí.
Princip Osmi bran spočívá v tom, že uživatel dokáže osm z těchto bodů uvolnit a překonat tak hranice svého vlastního těla.
Jednotlivé brány:

1. brána uvolnění – Kaimon: Tato brána se nachází v mozku a její uvolnění odstraňuje omezení svalů, které člověk dokáže normálně používat jen na 20%. Díky uvolnění této brány je ale dokáže použít na 100% a může tak docílit až pětinásobku své obvyklé síly(nikoliv rychlosti).
Normální rána pěstí tak dokáže klidně i nalomit pár žeber, kop blokovaný holení ji poškodit, a tak podobně.
Následky uvolnění první brány Hachimonu jsou ale velká únava a namožení svalů.
2. brána uzdravení – Kyuumon: Druhá brána se nachází v mozku, stejně jako první. Jejím uvolněním se dosáhne dočasného nabuzení těla a zvýšení síly(nikoliv rychlosti) uživatele.
Jeho taijutsu výpady jsou tak mnohem tvrdší a silnější, takže by měl být dotyčný normálním výpadem schopen lámat kosti.
Během toho má dotyčný viditelně naběhlé žíly po těle, především na spáncích.
Poté ale nastupuje ještě větší únava, než po uvolnění první brány, a bolest svalů, jako kdyby člověka někdo zmlátil ocelovou trubkou.
3. brána života – Seimon: Brána života je umístěna v míše. Její uvolnění rozproudí krev po těle, což vede ke změně odstínu uživatelovi kůže, která nabere rudého odstínu.
Výpady v tomto stavu dovedou obyčejnému člověku způsobit velice vážná poranění, ne-li rovnou smrt, a poradí si i s různými formami obrany v podání ninjutsu technik. Zvyšuje se uživatelova síla, nikoliv rychlost.
Následkem tohoto stavu je ale extrémní únava a opotřebení těla, které uživateli sotva umožňuje se pořádně hýbat.
4. brána bolesti – Shoumon: Čtvrtá brána je stejně jako předchozí umístěna v míše, a její uvolnění posiluje nejen fyzickou sílu uživatele, ale i jeho normální rychlost, která se tak může směle měřit s rychlostí techniky Shunshin no Jutsu.
Taijutsu v tomto stavu je schopno lámat nejen kosti, ale i zbraně, ba i prolamovat některé obrané techniky až do úrovně B-rank.
Poté ale uživatelovo tělo zaplaví neskutečná bolest z přemíry námahy svalů, které se během toho mohli při některých výpadech natrhnout.
5. brána hranice – Tomon: Tato brána je umístěna v oblasti břicha. Jejím uvolněním dosahuje uživatel nejen větší síly, ale i rychlosti. Zaregistrovat pohyb takového člověka jen pouhým okem je velice těžké, a ubránit se jeho útokům také, když si mohou poradit i s obranými technikami do úrovně A-rank, obyčejný výpad pěstí by dovedl prorazit i kovový štít, a výpad nohou bezpochyby zvládl ukopnout úsměv nějaké z kamenných tváří hokage nad Konohou.
Následky uvolnění pěti bran jsou ale jistojistě natržená většina svalů v těle a možná i několik nalomených kostí, což rozhodně není stav vhodný pro pokračování v boji.
6. brána rozhledu – Keimon: Šestá brána se nachází v oblasti žaludku, podobně jako pátá, a dále posouvá uživatelovi hranice. Její uvolnění zvyšuje fyzickou sílu a rychlost útoků dotyčného, který tak dovede zasazovat výpady s neobyčejnou silou a rychlostí, což je činí prakticky nemožné vykrýt.
Vír energie kolem uživatele je vidět v podobě divoce vířícího vzduchu nebo vody, je-li nějaká poblíž.
Útoky uživatele v tomto stavu jsou jistá smrt, a víc než rovnocenný soupeř pro většinu A-rank technik, což ale samozřejmě záleží na jejich principu.
Po tomto ale následuje stav absolutního vyčerpání a několika vnitřních zranění svalů, kostí, a někdy i orgánů, který z uživatele hned po dokončení jeho salvy taijutsu útoků udělá prakticky lazara.
7. brána divu – Kyoumon: Brána divu je umístěna pod žaludkem. Otevření této brány ještě víc posiluje uživatelovu fyzickou sílu a rychlost, s jakou se dovede pohybovat. Zachytit jeho pohyb pouhým okem je v tuto chvíli nemožné, a ubránit se útokům v této formě prakticky rovněž. Normální útok pěstí by v tomto stavu dokázal rozdrtit balvan techniky Doryuu Dango na prach a ještě zasáhnout i nepřítele, stejně jako by takový kopanec v tomto stavu dokázal poslat do krátkého bezvědomí i ocasého démona.
Kvůli drasticky zvýšené teplotě uživatelova těla lze kolem něho spatřit jakousi modrou auru, které není těžké mylně považovat za chakru. Ve skutečnosti se ale jedná o rapidně se odpařující pot dotyčného.
Následkem otevření sedmi bran Hachimonu je ale roztrhání snad všech svalových vláken v těle, což se rovná kompletní paralýze těla, doprovázené neskutečnou bolestí v případě jakéhokoliv doteku, a dlouhým pobytem v nemocnici.
8. brána smrti – Shimon: Osmou bránu, bránu smrti, lze nalézt u srdce. K uvolnění této brány je zapotřebí propíchnout hruď přímo nad srdcem(což se provádí obvykle palcem) a vyslat do něho drobný chakrový impulz.
Otevřením i této poslední brány dovede člověk přimět své tělo k tomu nejvyššímu výkonu, během čehož uživatelovo srdce tluče na plné obrátky. Tento stav je také známý jako Hachimon Tonkou, aneb Formace Osmi bran.
Říká se, že lze takto docílit stonásobku uživatelovi původní síly a překonat i sílu kage.
Tento stav je doprovázen jakousi rudou, mlžnou aurou okolo uživatele, kterou způsobuje odpařující se krev ze všech tělesných pór, během čehož zrudnou i uživatelovi vlasy a obočí, jako by skutečně hořely.
Toto ale spotřebuje veškerou uživatelovu energii, a cenou za tuto sílu je cena nejvyšší. Smrt.
Po skončení efektu se totiž uživatelovo tělo začne rozpadat na popel, protože bylo během toho všeho doslova upečeno zevnitř i zvenčí.
Rychlosti a síle, které lze v tomto stavu dosáhnout, je ale prakticky nemožné se rovnat. Taková je síla techniky, jejímž palivem je samotný život.

Zápory: Ačkoli skýtá Osm bran bezpočet nových možností a posiluje taijutsu uživatele, následky jejich uvolnění a užívání tak velkého množství energie Yin bez energie Yang má pro tělo drastické následky a může vést až ke smrti. Z těchto důvodů lze tuto techniku použít také jen jednou za souboj.
Ovládnout Osm bran je také dost náročná záležitost, které jsou schopni jen ti, co se zabývají především bojem nablízko, tedy uživatelé taijutsu.
Kolik bran dokáže dotyčný otevřít, záleží na jeho schopnostech, stejně jako jak dlouho je dokáže otevřené udržet.

Herní pojetí Osmi bran:

Podle toho, na jaké úrovni postava je, dokáže otevřít určitý počet bran, které zůstanou otevřené po určitý počet postů, rovněž závisející na úrovni postavy.
Kromě první a osmé brány spotřebuje otevření každé další brány jeden nevyužitý post ze zbývajících postů, znázorňujících trvání techniky.
Následující tabulka toto znázorňuje:



Pro lepší pochopení zde uvádíme několik příkladů:

Sannin dokáže používat Hachimon po dobu 8 postů. Během prvního se rozhodne otevřít první bránu, a bojovat jen s ní. V takovém případě bude mít první bránu otevřenou po dobu osmi postů, s tím, že během prvního ji otevře, a na konci osmého, respektive na úplném začátku devátého, dojde k jejímu zavření a doba trvání Hachimonu vyprší.
Sannin se může ale také rozhodnout hned v prvním postu otevřít bran pět.
V takovém případě bude mít postava během prvního postu k dispozici pět otevřených brán a další tři posty, během kterých zůstanou zmíněné brány otevřené.
Rozhodne-li se ale tato postava na úrovni sannina, že ve svém druhém postu otevře ještě šestou a sedmou bránu, spotřebuje tím zbývající dva posty a technika po druhém postu skončí.

Pokud postava na úrovni sannina otevře hned v prvním postu pět z osmi bran, v druhém postu bude jen dál bojovat, a ve třetím postu se rozhodne, že otevře zbývající šestou a sedmou bránu, sedmou bránu se jí otevřít už nepodaří.
Po otevření pěti bran v první postu jí totiž zbyly tři posty trvání techniky, druhým postem první z těchto tří postů vyplýtvala, třetím postem druhý z těchto tří, a otevřením šesté brány v tomto třetím postu i třetí zbývající post trvání techniky, tudíž jí nezbyl už žádný post, který by se dal odečíst na otevření sedmé brány, načež technika po tomto postu, ve kterém došlo k otevření šesté brány, skončí.

Totéž platí pro ostatní úrovně, jen se bude lišit počet dostupných bran a délka trvání techniky Hachimonu.


POKRAČOVÁNÍ TOHOTO ČLÁNKU NALEZENETE ZDE:
Techniky z anime/mangy v herní podobě 2

Jaden

Poèet pøíspìvkù : 221
Join date : 01. 05. 13

Zobrazit informace o autorovi

Návrat nahoru Goto down

Zobrazit předchozí téma Zobrazit následující téma Návrat nahoru


 
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru